شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران

ارائه خدمات شبانه روزی و فوری
شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران

ارائه خدمات شبانه روزی و فوری

لوله بازکنی کرج


لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در کرج

منظور از لوله بازکنی فوری چیست؟ در واقع سرویس سریع یعنی ارائه خدمات لوله بازکنی بسیار سریع و بدون معطلی به این معنی که سرویسکار از نزدیکترین شعبه اعزام می شود.


البته توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها مبلغ زیادی را از مشتری دریافت می کنند که شرکت ما در صورت مسدود شدن لوله در ساختمان، کار را بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی انجام می دهد، رفع این مشکل و لوله بازکنی کرج، در اولویت قرار می گیرد. به همین منظور شرکت خدمات فنی سهندنوین تمام تلاش خود را می کند تا مجرب ترین و با اخلاق ترین سرویس کاران را از نزدیکترین شعبه اعزام نماید.


تخلیه چاه کرج

چاه منزلتان گرفته و مدتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید ولی به علت مشغله زیاد زمان مناسبی برای رسیدگی به آن پیدا نمی کنید، یا نیمه های شب از خواب بیدار می شوید و می بینید که چاه توالت شما بالا آمده و نمی دانید چکار کنید. با وجود تعمیرات متناوب باز هم چاه شما گرفته و دیگر نیاز به حل اساسی آن دارید؟


ممکن است که یک گرفتگی ساده باشد و یا دیواره های چاه از پسماند ها انباشته شده باشند و یا مشکل بزرگتر باشد. هرچقدر که مشکل بزرگتر باشد، رسیدگی به آن در تخلیه چاه کرج بیشتری قرار می گیرد چرا که سرریز شدن فاضلاب به هیچ وجه اتفاق خوشایندی نیست.


علت نیاز به چاه بازکنی کرج


همه مواد موجود در چاه اعم از هرگونه لجن , جامدات و محصولات بهداشتی و به مخزن وسیله حمل و نقل کننده پمپاژ می‌گردد. در انجام این فرایند ممکن است مشکلات زیادی گریبان گیر تکنیسین‌ها شود.

امروزه گروه‌های زیادی با سطح مهارت و تجهیزات مختلف اقدام به این کار می‌کنند، اما بدون شک موفق‌ترین عملیات تخلیه چاه توسط نیروهای کاربلد و با تجهیزات مدرن صورت می‌گیرد.


گاهی ممکن است به دلیل وجود جامدات همانند مو، دستمال کاغذی و … بر روی بستر مایعات چاه، لایه‌ای محکم ایجاد شده و سبب عدم نفوذ مایعات به انتهای چاه خواهد شد. علایمی چون بالازدگی زودهنگام چاه فاضلاب، پیچیدن شدید بوی بد در سرویس‌های بهداشتی، حمام و سایر قسمت‌های منزل، ازدیاد جانوران موزی همانند سوسک‌ها و پشه‌ها و همچنین بالا آمدن فاضلاب از سوراخ توالت و حمام می‌توانند نشانه پیدایش این مشکل و نیاز به تخلیه چاه باشند.


خطا در تشخیص سبب ایجاد هزینه برای شما خواهد شد، بنابراین بهتر است قبل از انجام تخلیه با یک شرکت باتجربه حرفه‌ای تماس گرفته و از از یک لوله بازکن ماهر کمک بخواهید تا لوله‌های منزل و چاه فاضلاب را مورد بررسی قرار دهد. لوله بازکن به وسیله فنر، مسیر را امتحان و در صورت نیاز گرفتگی را از بین می‌برد. اگر پس از کار لوله بازکن، فاضلاب به راحتی تخلیه و به درون چاه رفت، دیگر نیازی به تخلیه چاه نخواهید داشت و به همین سادگی می‌توانید از هزینه بی دلیل جلوگیری کنید.

قیمت لوله بازکنی در کرج چقدر است؟
قیمت لوله بازکنی در کرج با توجه به نوع گرفتگی و شدت گرفتگی متفاوت است. اگر سینک آشپزخانه گرفتگی داشته باشد ممکن است در همان ابتدای لوله گرفتگی داشته باشد که با یک فنر ساده حل می شود.

اما اگر انسداد دورتر باشد و مواد سخت تری مانند سیمان، گچ و مو باعث انسداد شوند، ممکن است به فنر سخت تر و زمان بیشتری نیاز داشته باشد و هزینه باز کردن لوله را افزایش دهد. اما قبل از انجام کار قیمت را به شما اعلام می کنیم و در صورت موافقت اقدام به رفع گرفتگی لوله می کنیم. اما به شما اطمینان می دهیم که قیمت لوله بازکنی ما کمتر از نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی است.
  • نوع و میزان گرفتگی لوله های فاضلاب
  • عمق گرفتگی لوله های فاضلاب
  •  تاثیر زمان بر قیمت گشایش سود
  • اندازه فنر مورد استفاده برای باز کردن لوله
  • از چه وسیله ای باید استفاده کرد؟

خدمات تخلیه چاه در کرج
بالا آمدن آب فاضلاب و پیدایش حیوانات موذی بیش از گذشته نشانه پر شدن چاه است. روش های مختلفی برای خشک کردن فاضلاب وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از دستگاه های تک فاز و سه فاز اشاره کرد. برای چاه های معمولی از ماشین های تک فاز و برای چاه های عمیق از ماشین های سه فاز استفاده می شود.
در تخلیه چاه در صورتی که دیواره چاه دارای رسوب و چربی زیاد باشد از دستگاه مکنده برای کشیدن و زدودن چربی و رسوب استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی می توانید با کارشناسان ما در قسمت تماس حاصل فرمایید لطفا با شرکت زهکشی چاه کرج تماس حاصل فرمایید.