شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران

ارائه خدمات شبانه روزی و فوری
شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران

ارائه خدمات شبانه روزی و فوری

لوله بازکنی سعادت آباد

شاید برای اکثر مردم در تهران و شهرهای دیگر تا به حال مشکل گرفتگی و مسدود شدن کف شور آشپز خانه یا سرویس بهداشتی و ...رخ دهد اما عوامل موثر در گرفتگی لوله ها چیست ؟ مسدو شدن لوله ی فاضلاب دلایل زیادی دارد که از جمله ی آن :

1-استفاده ی نامناسب و غیر اصولی 

2-رعایت نکردن بهداشت در هنگام شست و شوی ظرف ها 

3-ریختن پسماند غذا و تفاله چای و روغن ظرف ها در سینک آشپز خانه

4-ریختن دستمال کاغذی در کاسه توالت 

5=تمیز نکردن حیاط منزل و در نهایت رفتن شاخ و برگ و خاک درختان و ماشین ها به داخل کف شور پارکینگ

6-رعایت نکردن کارگران ساختمانی  و ریختن نخاله و سیمان و گچ داخل لوله ها

7- تمیز نکردن پشت بام منزل در نهایت رفتن شن و ماسه همزمان با بارش باران به داخل کف شور پشت بام

8-رعایت نکردن اصول لوله کشی ساختمان توسط لوله کش در نهایت نداشتن شیب مناب و استفاده ی نامناسب از زانویی ها و شتر گلو 

و بسیاری دلایل دیگر که همه ی این ها منجر به مسدود شدن لوله می شوند که اکثر آن ها عدم توجه خود ما به طرز استفاده و نادیده گرفتن برخی چیز ها هستن


راه حلی مناسب برای لوله بازکنی

امروزه نیز برخی از روش های سنتی مانند ریختن سرکه و جوشاندن آب روی لوله های مسدود شده استفاده می کنند که در انسدادهای شدید کاملا بی تاثیر است. بهترین راه حل این است که از یک متخصص خوب بخواهید مشکل مسدود شدن لوله های شما را بدون پول اضافی و بدون مشکل حل کند.


برای باز کردن لوله توسط فنر کدام شرکت معتبر می باشد؟

برای پاسخ به این سوالات ما ابتدا از محلول های غیر  شیمیایی  و خود ساخته برای رفع گرفتگی استفاده می کنیم اما طرز ساخت این محلول ها به صورت می باشد؟

ابتدا کمی سرکه و جوش شیرین و یک پارچه  معمولی و نخی نیاز دارید . که ما طرز ساخت این محلول و چگونگی استفاده از ان را در  لوله بازکنی پونک توضیح داده ایم.

قبل از محلول های شیمیایی و غیر شیمیایی اولین فکری که به نظر مخاطب بعد از مسدود شدن لوله می رسد تلمبه دستی است اما طرز استفاده از ان نیز به این صورت است که ابتدا محل مسدود شده را پر از اب کنید طوری که آب از کف شور یا کاسه توالت بیرون بزند و راه خروج هوا نداشته باشد بعد تلمبه دستی را به آرامی دور لوله قرار دهید طوری که از بغل تلمبه هیچ درزی نمانده باشد بلافاصله تلمبه دستی را با فشار دست هل دهید و چند بار این کار پشت سر هم امتحان کنید که در برخی از لوله هایی که مسدود می شوند این کار جواب خواهد داد.

اما در صورتی که گرفتگی لوله رفع نشد برای استفاده از محلول های غیر شیمیایی ابتدا بایدجنس  لوله را بررسی  کنید جنس لوله اگر چدنی باشد نباید از محلول های لوله بازکنی و چنته و صاف استفاده کنید که استفاده از این مواد در چدن علاوه بر اینکه گرفتگی لوله را رفع نمی کند بلکه باعث آسیب زدن به اطراف لوله و وردگی بدنه ی لوله می شود .که در آینده ی نزدیک باعث پوسیدگی و از بین رفتن لوله می شود.


اما در لوله های پلیکا و بوش فیت ابتدا باید آب داخل لوله را کاملا با کهنه و پارچه بکشید (تخلیه کنید.خشک کنید) بعد از این کار اسید را در داخل لوله ریخته و دو الی سه ساعت منتظر بمانید و بعد از اتمام این مدت آب را باز کنید که در برخی از لوله های مسدود شده جواب می دهد.

اما  در صورتی  که با این کار هم هم موفق به باز کردن گرفتگی لوله نشدید تنها راه چاره تماس با   لوله بازکنی سعادت آباد  وارسال سرویسکار لوله باز کن به منزل می باشد. اما از کجا و چگونه باید شرکت معتبری برای رفع مشکل خود پیدا کنیم؟ 


رفع گرفتگی لوله یک کار تخصصی می باشد که شاید از نظر مردم عادی بنظر برسد اما یک سرویسکار باتجربه باید طوری گرفتگی لوله را رفع کند که :

1-بعد از فنر زدن ،لوله از درز ها و زانویی  شل نشده و آب ندهد.

2-فنر لوله را سوراخ نکند و به اتصالات  آسیب وارد نکند.

3-فنر داخل لوله را ساییده نکند یا بعد از باز کردن محل دیگری دچار مسدود شدن نگردد.

و اما معتبر ترین شرکت لوله بازکنی تماس با سایت های سئو ی گوگل یا گرفتن شماره ی لوله بازکنی از 118 می باشد. ه این شرکت ها دارای مجوز و پروانه ی لوله کشی و لوله بازکنی می باشند.

برخی از لوله های سرویس بهداشتی یا آشپز خانه در هنگام مسدود شدن  به طبقه ی پایین یا به دیواره های منزل آب یا نشتی می دهند . دلیل آن این است که لوله ی سرویس بهداشتی در هنگام لوله کشی با کاسه توالت 10سانتی متر فاصله دارد این کار برای این است که بوی فاضلاب به داخل منزل منتشر نشود.

بعد از مسدود شدن لوله آب را که می ریزید . آب به صورت متداول بالا آمده و از محلی که لوله به کاسه توالت متصل شده است آب را به زیر کاسه منتقل می کند و در نهایت به طبقه ی پایین نشت می کند. اما این مشکل عادی می باشد که بعد از فنر زدن لوله و رفع گرفتگی این مشکل نیز حل میشود.

در لوله های آشپز خانه نیز فشار آبی که در داخل لوله وجود دارد از درز های لوله و زانویی خارج می شود و در نهایت به سقف  طبقه ی پایین یا دیوار نم می دهد که این مشکل نیز بعد از فنر زنی حل خواهد شد.

و اما برا ی که از مسدود شدن لوله های منزلمان پیشگیری کنیم مواردی را انجام دهید از جمله ی این کا رها عبارتند از:

1-یک آب کش در داخل سینک قرار دهید که هنگام شستن ظرف ها ته مانده ی غذا و تفاله چای و روغن موجود در ظرف ها را به داخل سبد یا آب کش بریزید.

2-در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی دستمال کاغذی را به هیچ عنوان به داخل کاسه نیندازید.

3- در کف شور حمام مو و صابون و ...را نریزید.

4-پارکینگ و پشت بام منزلتان را هر ماه تمیز کنید.

5-خاک گلدان و خاک فرش را در لوله ی بالکن یا سرویس بهداشتی نریزید.

6-در هنگام نوسازی خانه ابتدا در لوله ها را با گونی بگیرید که ماسه و سیمان  داخل لوله نریزد.